Przed:Kompletnie nie mój styl.Za dużo szarego,jeansu.Brakuje mi tu dodatków.
Po:Wyszło świetnie i modnie.Cała kreacja na prawdę fajnie się komponuje.Muszę przyznać,że masz mało ciuchów więc trudno było mi coś zdziałać.
Przed:Fryzurka i nosek ładny reszta do kitu.Makijażu i sztucznych rzęs należy się jak najszybciej pozbyć.Praktycznie nie masz prawie kosmetyków,z cieni jedynie biały,czarny i jaskrawo różowy oraz jedną szminkę.Nic mi się nie podoba.
Po:Zrobiłam bardziej naturalny makijaż i jak najprędzej pozbyłam się tych sztucznych rzęs.Oczy pomalowałam białym,czarnym i lekko musnęłam różowym cieniem do powiek.Zmieniłam fryzurę oraz postawiłam na czekoladowy brąz.Myślę,że wyszło nawet dobrze.
A jakie jest wasze wrażenie?



